Awp, ssg gibi dürbünlü tüfeklerde dürbünü daha belirgin hale getirecek konsol komutudur. CS 1.5, CS 1.6 ve daha üst versiyon CS sürümlerinde kullanabilirsiniz. Crosshair kalınlığını kontrol etmenizi sağlar.
gl_spriteblend “0” ngl_maxsize “128”
Eğer nişangahı yeniden inceltmek isterseniz ilk değeri değiştirmeniz yeterli olacaktır.
gl_spriteblend “1”
Böylece daha ince bir nişangah ile test etme imkanınız olacaktır. Kantır oyunlarında zoom kalınlaştırma hileleri.
cl_crosshair_translucent "0" - Dürbün Zoom kalınlaştırma kodu.
cl_crosshair_translucent "1" - Dürbün Zoom saydamlaşma kodu.
Yukardaki kodlar 1.5 kantır sürümünde çalışmayabilir. Bu sürüm için sırasıyla şunu deneyebilirsiniz; gl_s tap 0, gl_dump 0, gl_picmip 2
Bu yazıya henüz bir yorum yapılmamış, hemen bir tane yapmak ister misin ?